Vacin, att ta eller inte ta?

Ja vad ska jag göra? jag måste säga att personalen på vårdcentralerna här i Gävle inte är så värst bemötliga. Jag vet inte om jag får ta den eller inte, utan måste prata med en viss läkare innan jag vet. Han måste jag åka ner och träffa, alltså ska jag åka dit, stå i kön, vänta på min tur och SEN få veta om jag får ta eller inte. Mycket jobb bara för att få en spruta. Aldrig hört talas om en telefon?

Just nu har jag inte tid att bli dålig av sprutan heller, så får nog bli att jag åker ner nästa vecka med mamma och mike, jag gillar ju inte sprutor (A)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback