a quicky!

Ja, här kommer ett snabbt inlägg mån tro :) Jag kom precis hem från mike och har bunkrat med lite mackor och te, för min hals och ska kolla på ett avsnitt av Samantha Who och sen ringa älskling för de dagliga kvällssamtalet.

Köpte alla mina födelsedagspresenter, 3 stycken som jag älskar! Svarta Converse blev de, mest användbart och passar till min stil eller vad man ska säga :) Sen en jeansjacka och en röd t-shirt/topp . Älskar alla och så glad över att ha köpt ngt som är rött och sen ljust jeanstyg. Jessica goes wild ;) hahahaha!

har inga bilder, för jag inte orkar ta ngra (A) hörs imorgon för då äre upp med tuppen, iväg till maxi och sen baka hela dagen :) chokladmuffins med glasyr ;) <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback