äntligen hemma! :)

fyfan va skönt de är att vara hemma :) har gått mycket idag, vilket är skönt som fan måste jag säga :) jag älskar verkligen att vara ute och promemenera runt med en vän eller mike :) men dom gångerna man får ut mike är ju iiiinte många, haha! förutom till ICA då, man får locka med cola.

idag har jag först varit i skolan och haft historia och dans. På historien fick vi se på film, ovanligt, om Jean Baptiste Bernadotte, who cares? världens tråkigaste lektion. visst, de brukar vara hemska men idag var de EXTRA hemskt. usch ryser bara jag tänker på de^^ På baletten fick vi för en gångs skull beröm av maggie (Y) framsteg brudar! ;) hon vill att vi ska vara med och dansa en koreografi när kulturskola har uppvisning, ska bli kul faktiskt :) pirrigt dock. balett syns så myckte om man råker göra fel tyvärr :/ men de kommer gå superbt brudar, är vi bra så är vi ;)

sen mötte jag upp mike och provade ut hans smoking till balen :) tjuuuuuuusig blev han kan jag lova :) sen så tog vi oss vidare en kort sväng på stan och jag handlade clear brastraps från Hollywood fashion tape på twilifit. Skitbra med smala hyllsgrejer. äntligen hittar man riktiga!

En stund senare hade vi promenerat över till brynäs och min mormor :) Vi käkade lasagne, fikade glass och snackade och hade trevligt. sen fick jag kuta som en galning upp till 12an och nu sitter jag här och ska fixa väskan inför imorgon och sen kolla på Center stage 2, som jag tror suger men man lära ju se den iaf :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback