friday, and not a day to soon!

gud vad det var dags för fredag, eller vad känner du? nu behöver vi bara stå ut en vecka till sen är det sportlov! Fy sjutton vad skönt de kommre bli :)

Jag slutade precis skolan och får massa mms från Mike som är och klipper sig på polhem :) Ska bli hyperkul att gå och kolla på modevisningen på tisdag med matilda. Hoppas bara på att pojken se någorlunda normal ut i håret när han är färdig ;D Får ju färgning och allt! Åh herregud ;)

I eftermiddag blir de bara slappning :) Ska gå och köpa hallon och glass sen till ikv. Ska först på bio med matilda, I taket lyser stjärnorna, och sen ska jag hem och mysa med Mike och imorgon är det alla hjärtans dag!

Fler dagar utan godis går och de blir faktiskt sjukt mycket lättare för varje dag! Så stolt att jag klarat de. Har dock ett onormalt sug efter kladdkakan, som jag och Mike bakade förra helgen. Fyfan vilken god kladdkaka! Fast vi kan ju inte göra något dåligt så de är väl klart ;D

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback