gonatt gonatt :)

Åh fyfan man känner ju sig nästan som en pensionär! Eller kanske en läkarstudent? det där andra lät lite bätre, med tanke på att pensionärer inte gör läxor :)

Jag har precis skrivit färdigt min föreställningsfördjupning, och ni har ju på namnet att de inte är roligt, och lite mer än 2 hela A4 blev de, så de får man vara nöjd med :) Brukar bli kortare. Känns ju lite konstigt att skriva om något som egentligen inte har någon som helst handlig typ, men vad ska man göra?

Nu ska jag ta och göra mig lite mackor, kanske en skål frukt och ta mig ett glas äppeljuice :) Det där lät pensionäret, men så får de vara då ;) För idag är de den 17 dagen utan godis och jag har även minskat drastiskt på annat sött. Nu äre frukt och gott som gäller. Tänker inte åka dit igen och snart blire gymkort också, fyfan vad skönt! 4 dagar i veckan och solning på de. gud vad jag vill ha sommar!


tänker bjuda på den här bilden, eftersom jag så gärna vill ha mike i min säng i natt igen (A) så kallt och omysigt utan dig gubben. Och jag lovar! Jag ska ALDRIG och jag menar ALDRIG glömma byxorna hemma ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback