Ikv smäller de!

god morgon gott folk :) jag antar att de flesta inte klivit upp än, men eftersom jag jämt har svårt att sova dagen innan något jag ser fram emot så är jag vaken :) klev upp 9 faktiskt.

Nu ska jag ta och kolla på ett grey's anatomy avsnitt, sen ska jag hoppa in i en dusch och sen väcka mike :) Då blir de en tur till ICA och handla glass till sen och något gott till lunch :) Jag fyller ju imorgon men jag och vänner firar ju idag. Innan tolvslagt blire hangloose :)

Igår så spenderade jag och mike två timmar på att fixa lokalen med 120ballonger, serpentiner, massa party grejs, konfetti och skit :) men snyggt blev de!

(kommer bilder på allt i övermorgon eller imorgon :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback