jessica<3mike

Fick ett sms av Mike om att jag skulle kolla hans blogg och här är vad som stod! fyfan vad jag älskar min mike <3

Ett hjärta som slog i otakt,
hade jag innan jag träffade dig.
Ett leende som bara log för sakens skull,
hade jag innan jag träffade dig.
En ständig kännsla av oro,
hade jag innan jag träffade dig.
En mycket dålig självkännsla,
hade jag innan jag träffade dig.
En klyven själ,
hade jag innan jag träffade dig.

MEN

Idag har jag ett hjärta som vill slå i takt för evigt,
så länge det är med dig det slår.
Idag har jag ett leende som vill bara le förevigt,
så länge jag får le med dig.
Idag har jag igen oro,
bara jag får uppleva dagen med dig.
Idag har jag en bra självkännsla,
för att du finns i mitt liv.
Idag har jag en hel själ,
som bara skriker äfter dig & den kärlek du mig ger.

Det råder inga tvivel i att säga att jag ÄLSKAR dig jessica!
Du betyder så enormt mycket för mig!
För utan dig, ingen mig!
Och det är till 100% sanning!
För vad vore jag idag utan dig & din kärlek, omsorg & stöttan?
Precis så som jag va innan jag träffade dig!

Jag älskar dig jessica! du är det bästa som någonsin har hänt mig <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback