jösses!

Jösses Amelia! Idag har man verkligen inte haft tid att blogga, min dator har fan knappt varit på och jag har inte hunnit gjort ett piss, förutom att vara i skolan :( Inte den roligaste dagen kan man ju säga, men så blir de ibland och nu har man feta läxan som väntar...

Har haft två danslektioner idag, och efter yogan blev NK inställt så fick åka hem, vara hemma i 40 minuter och sen åka ner igen för att kolla på Cullbergbaletten uppvärmningen. Efter den åkte jag och Vanessa hem till mig, var hem och käkade en timme och sen tillbaka ner för att gå på föreställningen, som var bättre än den förra men ändå alldeles för konstig! Hur ska jag kunna skriva en analys om den här? Hände allt för mycket och ingen tid att komma ihåg saker, eftersom jag helst bara ville ta 11an ut till buschen och pussa på mike! :(

aja, jag lär väl börja då. Blir väl ngn till uppdatering ikv kanske :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback