maggan & jessicas äventyr

Jag kom precis in från en liten promenad med maggan :) Jag gick till Ica och köpte lite gott att smaska på ikv när jag kommer hem från bion och ner i sängen med älsklingen. Fy sjutton vilken bra kväll de kommer bli :)

Har kollat på två filmer nu i eftermiddag, The pursuit of happyness som var så sjukt bra! Will Smith måste vara en av mina favoritskådiar och en Beverly Hills Chihuahua, som sög men vafan så söta hundar (A) Har även kollat lite kläder. Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig idag, eller imorgon för den delen :/ Kanske kör en jeans, svart t-shirt och min väst? Inte så kärleksfullt och alla hjärtans dagigt, men min favoritoutfit typ. 

Nu ska jag kolla datorn ett tag, sen blir de fixa håret, välja kläder, sminka mig osv. sen ska man ta bussen ner och möta matilda vid sf :) Eftersom hon har biokort slipper vi för en gångs skull stå i kö! Vi bara drar kortet i automaten och kilar upp :) Ska man använda upp sin sista menybiljett också! Coca cola och bio-popcorn, bättre än så blir de inte!

 



tog lite bilder på maggan :) hon är ju en liten skit i snön kan man säga!

kommentarer
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 11:35:53
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback