min dag är så gjord!

fyfan vilken bra dag de har varit idag :) Baletten börjar gå jättebra och nu känner jag hur jag arbetar med rätt muskler i benen, jag har klippt mig och som vanligt blev de så jääävla bra! och för de tredje fick jag ett mail av min eng C lärare att min grammatikpres. var perfekt och att jag kunde få ett MVG i betyg om jag fortsatte som jag gjorde :) min dag är så gjord!

jag tycker de är skönt när man får preliminära betyg, för för mig är de det som behövs för att jag ska lägga ner lite ansträgning i slutspurten och knipa mitt önskebetyg :) i alla ämnen typ :)

nu ska jag ta och göra min engelska läxa och lägga upp argument till mitt tal :) har också bestämt pluggdag med ida på sportlovet då de blir plugg inför matteprovet :) hejaheja!


bild från förrförra klippningen för jag orkar inte ta ngn ny (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback