mycket att göra dag :)

jadu, idag har man faktiskt ganska mycket att göra :) Även om jag mycket hellre skulle legat i sängen och kollat på film hela dagen, men vem vill inte de?

Först idag har jag skola, som jag har nu, Dans, Historia, Yoga & Naturkunskap :) Tyvärr kommer jag missa mesta dels av Nk bara för att jag ska till tandläkaren 15:15 :( hatar det... Sen när jag kommer hem har jag ett svenska tal att skriva, redigera de sista på min eng essay och skriva en obituary, senast inskickade på söndag.´Hur ska jag orka? Allt måste göras idag också, så jag kan reviserar och ändra något som behövs ändras imorgon och sen skicka in allting :) Utom talet såklart, de ska talas på måndag eller onsdag,

Nu har jag precis skrivit ut fakta om Gustav III som jag ska göra ett historia arbete om, det ska dock in efter sportlovet så för att hålla mig sysselsat då, för att få tiden att gå, ska jag göra den på en dag :) så blir de ordentligt och bra! Tyvärr jobbar ju Mike hela lovet som straff för att jag var upptagen hela höstlovet (A) men det är bara bra för första helgen i April blir de helhelg till Sthlm :) Med shopping och krogen :) man är ju trots allt myndig då ;)

have a nice day!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback