myskväll med matilda :)

jadu, nu har vi myst och hurtat och varit nyttiga! vilken kväll kan man lätt säga :) nu kanske ni undrar hur jag sitter på internet då matilda bara har mobilt bredband, jo de är ju så att än finns de människor som inte lösenordskyddar sina internet anslutningar så de är bara koppla upp och surfa ;)

idag har man faktiskt hunnit med mycket, även om de var ganska oviktiga saker (A) Jag och mike kollade på Coyote Ugly, har jag nämt hur underbar min pojkvän är? sen så käkade vi popcorn och drack cola. Efter filmen gav jag mike avslappningsmassagen vi fick prova på idrotten förra veckan och den fick godkänt, så något måste man lärt sig :) man lär sig något nytt varje dag!

sen åkte jag till matilda och mike till sin syrra :) Hos matilda pallrade vi oss till Triangeln och handlade frukt och russin, muuuums! sen så tog vi en liten omväg och fick extra mycket promenadtid :) När vi kom in gjorde vi nudlar, muuums igen, och den bastade vi en stund, följt av samtal i morgonrockar framför braskamminen. ännu mer myyys!

nu kollade vi nyss på HSM3 och ja den var så bra som man förväntade sig, helt klart den bästa tycker jag :) vad tycker du ?


 


nej jag har inga nya bilder så den blir den här ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback