playtime!

God morgon gott folk ;) idag är de inte bara vilken lördag som helst! det är första dagen på sportlovet och exakt en vecka kvar till 18 ;) Sista helgen som en minderårig, haha.

Just precis därför ska jag vara extra lite idag, som jag inte brukar, och leka ute i snön senare med mike & annabelle när vi passar henne ikv :) Sen blir de såklart annat mys, mer vuxet, som bada badkar med massa tända ljus och mysa. <3

Just nu är Mike ute på promenad till Ica och handlar ballernina kakor åt mig (A) muuuuums! inte bara det, men de också ;) morfar som håller på och lagar duschen är på krauta och här sitter jag, och väntar på att mike ska komma tlllbaka :) fick nyss världens gulligaste sms, okej jag får sånna flera ggr om dagen, men man blir alltid lika glad :)


mitt försök till en gullig header? får öva lite känns de som! men de är tanken som räknas.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback