Shoppingspree!

Japp, idag en dag innan lönen ska jag iväg och shoppa :) Kanske inte låter som en lysande ide^^ men nu ska jag ju inte shoppa så. Jag ska på stan med farmor och välja mina födelsedagspresenter, blir väl ett par converse, annars får jag aldrig ett par vardagsskor! ni vet ju hur jag är (A)

Har precis klivit upp och käkat frulle och druckit te :) Min hals är lite cp idag känner jag och jag tänker INTE bli förkyld eller sjuk tills min födelsedag, de räckte och blev över förra året! haha.

Efter stan ska jag hem till älsklingen, inte setts på 1½ dygn nu :( töntiga vi låter va? men saknar man varann så gör man :) man märkte ju de när vårt kvällssamtal igår blev 1½ + . hihi <3

Håll ut allihopa, imorgon kommer stålarna ;)
(kan inte lägga in nå¨bilder, då mitt internet dampar 24-7)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback