sista helgen!

Ja, gott folk :) Nu i helgen är de sista helgen som en minderårig ;) haha. Sen blir de andra bullar! Det är ju faktiskt inte bara krogen som är en fördel med att fylla 18. Såklart är de något jag ser fram emot jättemkt! men mycket andra grejer som väger tyngre för mig. Att ha eget ansvar och få börja jobba på allvar känns som större förmåner just nu :)

Vad händer idag då ? Jo, först är de Matte och sen dans i skolan :) Sen när jag kommiy hem ska man bara duscha, städa rummet lite mera, slöa lite tills Mike kommer runt 5 :) Han ska ju iväg till Alex sen på kvällen, men som tur var får jag träffa pojken en stund. Vilket är tur, annars hade jag nog dött! Sen ikv ska jag kolla på Walk the line igen och föra anteckningar till min eng. uppsats som lär göras under lovet :) och bra lär den vara!

Imorgon ska jag iväg med Mike och vara barnvakt åt Annabelle :) och på söndag vet jag inte vad vi hittar på. Mike ska nog jobba hela lovet :( så jag måste hålla mig sysselsatt. Jag fyller ju sista dagen så väntan sista veckan blir ju olidlig!

måndag&tisdag: pluggdagar. Göra historia uppgiften, Engelska uppsatsen och plugga matte.
onsdag&torsdag: en av dagarna ska jag till maxi med mormor och sen hem och baka allt till söndagen, vi blri ju 15 st :)
fredag: Ta världens längsta sovmorron, blåsa massa ballonger, hämta lokalnycklarna och fira 6 månader med mike <3
lördag: fixa, fixa, fixa! kl 5 kommer Vanessa och äter med oss och sen äre party!
söndag: Hela tjocka släkten kommer kl 16.00 och tårtor ska innan dess bakas. muuuums!

hoppas ni får en bra dag, nu ska jag duscha! :)


gullkajsas favoplats att sova, på dvd:n. ;)

kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du får en bra födelsedag! Gud vad jag är ävis. :/ ;) Och ja det är just det där att få bestämma allt själv som skulle betyder mest för mig med! Ha det bra gumman! :)

2009-02-20 @ 17:43:06
URL: http://josefin12.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback