slödag i allra högsta grad!

jadu, idag har varit en ganska slapp dag faktiskt :) Jag har först varit i skolan, där svenskan var inställd och dansen kunde vi inte ha då halva klassen var sjuk och vi ska jobba på egna koreografin. Jag är ju så duktig att jag lagt skivan på något smart ställe för att inte tappa bort den och nu har jag glömt var jag la den  (A) hihi. Får ta igen dagens missade lektion imorgon på morgonen, ngn musiklärare ska komma och jobba med oss en stund så får se hur de blir :)

efter skolan så mötte jag upp Mike och vi kilade till hälsostudion och kollade priserna där, ganska shyssta faktiskt! ska dit någon dag igen snart och kolla mer på vad dom har för pass och om man kan få hjälp att lägga upp träningen. Om de ser bra ut ska jag börja där strax efter Mike, blire hurtparet nr1 !

När vi kom hem till mig har vi bara slöat hela dagen, legat i sängen och myst, kollat på film och pratat så man nästan är trött nu! Efter att Mike tagit sista bussen har jag fixat väskan tills imorgon , ordnat alarmet, kollat bloggen och bloggat och nu ska jag alldeles snart få ett samtal av Mike som är framma vid sen busshållplats så ska man ha sitt dagliga go natt samtal. om man ändå fick sova med varandra varje dag! men snart så :)

puss & gonatt på er! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback