söndag och ovanligt mycket gjort :)

idag har man fan hunnit med mycket! fasst man sov till 12, eller mike som till  12 och jag satt och kollade på E! på tv i 1½ timme innan jag väckte han. Sen tog vi oss en mysig frukost och kollade på Seven pounds, riktigt bra faktiskt! fick rekommendation av mikes syrra Marlene och den var faktiskt helt klart bra! mycket min typ av film :)

efter de tog vi oss och beställde lite grejer från Asos.com och jag blev superduper kär i ett par skor, då erbjöd sin min gullunge att ge mig dom i födelsedagspresent om jag kunde vänta på dom :) och de är ju lungt, då de är sommar/krogen skor :) superduper snygga! ;) Mike beställde även 2 skitsnygga armband om jag garanterat kommer sno i sommar ;)

sen tog vi bussen hem till mig och nu ska vi ta och plugga lite :) jag engelska redovisningen till imorgon och mike svensk litteratur :)


myspys frukost med gotta och bra film :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback