3 nätter i rad :(

nu äre tre nätter i rad som jag har sovit själv hemma :( och fler att komma! får inte sova med mike förens på lördag, fyfan vilken toffel jag låter som ^^ men jag hatar att sova själv i min stora säng och jag känner mig extra ensam nu, eftersom jag knappt sov själv på lovet (A) uscha uscha..

idag har jag inte gjort så mkt :) fick en vänlig sovmorron av Marcela imorgon, vad har hänt? sen är biologin officiellt slut! :) så jävla skönt. och nästa vecka börjar man med naturkunskap B med matilda! ska bli sjukt roligt OCH jag fick reda på att man då läser gentik mer ingående, vilket är precis det jag vill! jackpot!

nä nu ska jag ta och sminka av mig, kolla på GREEK och prata en stund med mike :)

GOOOD NATT :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback