åh fyfan vad bra jag äääär!

haha, okej kanske lite överdrift, men i like it ;) jag har ju ändå varit duktig och det ska man ju få skryta lite med kanske? (A) idag har jag varit på alla lektioner i skolan, jobbat, sprungit mitt ärende, duschat och tvättat håret och nu har jag precis gjort klart historia läxan :)

fick även lite goda nyheter nu, fick datumet till polhems balen :) fyfan vad kul de ska bli. funderar på om man ska dra med matilda på lördag och kolla på lite klänningar? man måste fan skynda sig nu :)

har kollat på några på en hemsida jag fick från gimlins skyltfönster. även om dom har min drömklänning redan (A) hoppas den är ledig!


funderar på något åt de här hållet? fast kanske en annan färg :)

kommentarer
Postat av: matilda

hur gick det med klänningköpandet? :D<3

2009-01-18 @ 10:35:25
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback