ändrade planer!

jadu, i lördags blev de ju inte riktigt som jag hade tänkt mig till att börja med iaf :) haha. hade precis köpt sorbet och färgat håret, som btw blev superbra!, och sen skulle jag kolla på en film när mike ringer! såklart blev jag glad, men eftersom han och amanda var på väg att sjunga så vare ju såklart ngt dåligt.. den som skulle filma dom kunde inte så då fick superjessica rycka in! ;) så jag fixade mig lite fort och drog ner till folkan och filmade :) sååååå duktiga är dom också! :D

efter de sjungit drog vi och käkade på bomhus pizzeria innan vi drog med amanda och spelade WII ? stavas de så ? skitsamma, vi chilla och bowlade^^ fyfan va grymma vi var hela bunten du, lite mer träning så spöar jag mike för alltid ;) hihi.

sen drog vi vidare till Amandas kompisar, där vi körde lite jag-har-aldrig innan de drog på krogen och jag och mike tog 00:50 bussen hem till mig :)

har tyvärr inga bilder, då jag ser cp ut då jag försöker spela guitar hero för första ggn, inte vackert! xD

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback