äntligen helg! haha

jadu, nu är de äntligen helg och gud vad man har längtat ;) skämt åsido så känns de lite halvtråkigt, jag tycker ändå om rutiner och de var riktigt kul att träffa alla dansarna och så igen :) så nu ska de bli kul nästa vecka! då börjar jazzlektionera, egen koreografi lektionerna och naturkunskap B med matilda på ind. val! så jag slipper ha biologi nå mer och gud vad de är skönt!

nu ska jag alldels strax kolla på ett avsnitt av GREEK och mysa en stund, fram tills mike kommer en nån timme, och sen ger sig av igen :P haha. men så länge jag får pussa på min älskling lite är jag nöjd som en solstråle! sen kanske man får en sängkamrat ockå (A) hihi.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback