bowling :)

ja, nu äre igen dags att spöa mikes ass ;) precis som förra ggn vi bowlade! men jag har en känsla av att de bara var ren tur från mig så idag kanske man måste "låta" han vinna (A) hihi


har precis klämt i mig två gigantiska apelsiner, c-vitamn vettu, och ska snart hoppa in i dushen och sen hoppa på mike! :) haha. igår var jag och köpte hans 20-års present också! jättenöjd är jag :) fan börjar bli bättre på de här med presenter, eller jag är samma men jag slutar tvivla så mkt på vad jag köpt, brukar alltid bli lyckat :) jag tänker alltid vad jag skulle vilja ha, jag köper aldrig ngt som jag inte vet att dom garanterat har användning av eller vill ha, då köper man presentkort :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback