finns det ngt med underbart än underbarast?

jaa, det finns de! min älskling <3


jag var aldrig den som trott på mirakel eller att saker bara händer, eftersom de aldrig hänt mig! jag tror ändå på karma! gud det var längesen jag skrev ett karmainlägg! haha. men aja, moving on. jag trodde inte de fanns något som var äkta kärlek!

jag har alltid varit en hopplös romantiker och har alltid insisterat att jag ska bli swept off my feet och falla head over heals in love bara sådär! jag la av med letande! jag vill ha allt eller inget, vilket förklara mina måååånga år som singel, och mkt nöjd singel ska jag tillägga! även om jag alltid fått höra att de aldrig kommer hända, kärlek som de finns bara i filmer och du måste sluta löjla dig, höll jag i!  jag höll i för glatta livet och väntade på filmkärleken.

okej, jag fick vänta 17 hela år (nästan 17½) men! och de här är ett stort men! jag fick precis det jag vela! jag har världens underbaraste kille, min drömkille! om jag skulle göra en 3 mil lång lista på min drömkille, så ligger han här i min säng, varenda lite punkt! jag har fått min filmkärlek! jag blev genast head over heals och den där nykära känslan som gör att man bara är helt i extas verkar aldrig avta! efter nu drygt 4 ½ månad är jag lika kär som alltid.

så ni, man behöver inte bråka i ett förhållande. det är vi som skapar bråken. Isället för att bråka ska man vara totalt ärliga och säga vad man tycker på en gång och detta gör att man undviker bråk! låt inte ngt stort byggas upp, ta hand om det på en gång! :)

okej, nu har du läst allt hoppas jag och vem är jag att säga hur du ska göra kasnke du tänker? jag säger inte att jag är en expert! men jag vill att alla, som förtjänar de, ska få precis de jag har. det perfekta förhållandet. ni kanske tycker jag är tokig som säger så, men så äre! jag skulle inte ändra ngt! och jag är världens lyckligaste tjej med mike som håller om mig.


you are my everthing, my dreams come true!
oh baby, how I love you <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback