god morgon gott folk :)

ja, god morgon på er, eller ska man man säga mörk och jobbig morgon? jag har sovmorgon till 10.00 men ändå är jag helt slut nu när jag klev upp kl 8.00, shiiiiet. fatta de andra som sitter och har engelska ;) men shi fick jag som har engelska C tre timmar senare, till klockan 17.00, usch. men om 3 veckor kommer mitt CAE-provs resultat, känns som mike kommer få hålla mig redigt hårt i handen (A)

idag ska jag först till skolan, sen möta upp mike och åka hem :) blir mys som vanligt, förutom att jag har tvättid mellan 21.00-23.00 ikv :) ska tvätta alla sängkläder och maaaaassa kläder! ojojoj.

hoppas på att jag slutar lite tidigt från skolan så jag hinner in på stan och köpa lite innan kl blir 5 och mike slutar :) håll tummarna för mig att jag lyckas med de och pallar dagens danslektion, trots att jag än inte är 100% bra..

yours
jessica

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback