I wanna be on top! ;)

ikv börjar då världens bästa tv-program! de enda jag följer på tv typ :P Americas Next Top Model! :) inte första säsongen nu och vill se om jag lyckas peka ut vinnare som så många andra år! om man ändå vore 1,70, haha.

fick tyvärr aldrig chansen att spöa mike i bowling, eftersom alla banor var bokade exakt hela dagen...tråkigt men de får bli en raincheck :) ist valde vi att fläska hela dagen med massa gott och kolla på sex and the city! nu är vi färdiga med halva boxen! har man en underbar pojkvän eller vad? :)

glömt att berätta att igår så var jag, mike, johan och kollade på film hos matilda :) blev She´s the man och SATC the movie :) när vi fått skjuts hem, efter ett stopp på max, så kollade jag och mike på JVM matchen i sängen, även om man nu önskar att man missat utklassningen... aja life goes on and go brynäs!



20:00 TV3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback