Jag överlevde gott folk :)

tur för er va! ;)

idag har varit en riktigt jobbig dag i skolan. känns som att onsdagar snart är ikapp med torsdagar, eller inte riktigt :) har haft matte, kort svenska lektion, idrott och sen jazz :) fyfaaaan vad kul det är med jazz, hade helt glömt hur bra de är att få dansa ur sig ngt! gud jag kommer skina som en sol resten av terminen!

efter skolan drog jag hem till Mike och vi har slökollat på tv och bara legat i sängen och degat, haha. men de får man ju göra ibland. båda var så sjukt trötta så. jag kunde inte alls sova inatt :( hatar att sova sjääälv. kallt och hemskt äre! inte bättre av att man väcks av sms 7 på morgonen, när man börjar 9:45. uscha uscha..


jag har sån brist på bilder, så den här får duga! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback