let's get lost

yeah, let's do it ;)

närå här blie inge "getting lost" ikv iaf :) har precis kollat lite på tv och ett gossip girl avsnitt :) har 4 nya filmer och en helt ny bok :) var så längen jag läste så jag vet inte vad! hade så mkt att göra i höstas med CAE provet, som ja får resultatet på fredag btw :) kommer vara såååå nervös, men mike har lovat att hålla mig i handen när jag loggar in och kollar vad jag fått :) diplomet får jag först i mars dock.

känner verkligen skönt att ha CAE-provet, men vi som trodde engelskan skulle bli lite slappare nu är provet var gjort vi hade vääääldigt fel! xD de är om ännu mer stressigt och MKT mer läxor och uppgifter. kommer lätt på sitta hela eftermiddagen imorgon. har grejer att göra/händelser varje dag nästa vecka. fullspäckat schema gillar vi :) då tänker jag inte så mkt på att provresultatet kommer och veckan går fort (A)

jag är redan helt livrädd för att se svaret på provet mitt (A) jag tyckte det gick rätt så bra ändå, vissa delar sämre, men vissa delar mkt bättre än väntat, så nu äre bara vänta och se. vilket jag har gjort sen lucia ungefär! man hinner ju lätt bli nervös kan man säga ;D håller tummarna för ett A, men inget man ska förvänta sig :)


nya boken jag lånat :) älskar att läsa på engelska, jättebra träning :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback