min lördag :)

idag väcktes jag av ett sms från Bella som frågade om jag skulle med och kolla på innebandymatchen och jagf som var pigg och ville gå upp sa såklart ja så innebandymatch blev de :) kollade på våra pojkar när de spela ;) aldrig sett en match sådär förr så var roligt att äntligen få se mike min spela :) hihi

efter de tog vi oss in till stan och så var vi så hunriga så vi drog och käkade innan mike skulle på systemet :) de har man ju ett tag kvar till, men snart äre 18! längtar som fan :)

nu har jag precis varit på en promenad till ICA med maggan och ska snart krypa ner och värma mig och kolla på film. först ska jag försöka ta mig i kragen och städa upp mikes 937487485 plagg som ligger på golvet överallt^^ så fort jag fyller ska vi skaffa han ett eget nattduksbord med lådor, så han kan ha sina grejer där :) han har ju typ allt här ändå :P haha.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback