myshelg! :) <3

jadu, nu sitter man här ute i buschen och mycket har jag att berätta om :) tyärr så får jag inte in bilderna från naturkunskaps lektionen :/ men dom kommer på söndag kan jag lova!

i skolan idag hade vi först naturkunskap, superkul med gott fika ;) vI fick bygga massa molekyl modeller och jag och matilda var ju grymma! att de sitter kvar från 9an de visste man inte eller. hade också dans och de är väl de de började bli stressigt för ma ;)

dansen var superrolig, förutom att jag har gjort illa hälsenan på vänstra foten :/ hoppas de blir bättre nu under helgen. Efter dansen så skulle jag ta prick bussen hem, men icke sa nicke för den kom aldrig, och sen kom inte 10 över bussen heller^^ så när jag väl kom hem, med blöta fossingar, så hade jag 5 minuter på mig att springa hem, packa om väskan och springa tillbaka till bussen och de klarade jag galant! :) snabbis man har blivit, hihi.

på stan tog jag bussen ut till mike och när jag kom fram åkte vi och lånade Alex Wii spel och nu har vi stått och spelat tennis skitlänge! har cpont i armen, men duktiga blev vi :) teeeeeamwork !

nu håller vi på och fixar några nya filmer vi vela sett superlänge så ska vi mysa med dom :) och imorgon ska vi åka till hemlingbystugan och käka med mikes familj :)

 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback