myspys dag!

ikväll när klockan slår 00:00 blir min älskling, som nu är och bastar och jag tvättar^^, hela 20 år gammal! och snart blir jag 18! som om vi inte kunde bli mer perfekta liksom ;) hahaha.

klockan 00:00 blire mys och hans present :) lite SATC också tror jag ;) sen you know what ;) ;) haha. och imorgon på morronen ska jag kliva upp tidigt och fixa mike tårta och mina special ljus! kommer bilder imorgon :)

sjunga måste jag tydligen också, hur ska de här gå ? men allt för min älskling!


jag längtar tills jag får somna och vakna upp brevid dig varje dag,
få leva mitt liv med dig!
jag älskar dig, och grattis i förskott ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback