suuuuckers ;)

jadu idag har de hänt mkt. :) skrev ju ett litet snabbinlägg tidigare men nu ska ni få den fulla uppdateringen av min dag :)

dagen startade med matte och sedan svenska, ganska slappt, men man är ju så hunrig och trött den där första lektionen så man kan avlida^^ träffade på sebbe på bussen till skolan också! första gången och vi har åkt 2an båda två i 1½ år. duktigt av oss tycker jag! sen var de lunch och studentkommité möte, gud vad jag älskar dom och tycker de ska bli så sjukt roligt att planer studenten, mössorna, festerna och balen :)

hade jazz lektion idag också :) började på den andra koreografin till Brasilien konsterten, för estetkongressen endast tyvärr :( jag som ville att mike äntligen skulle kunna kolla på något och min familj tjatar som fan på ngn uppvisniing :) dom får helt enkelt vänta tills maj :)

efter skolan tog man världens officiellt segaste bussjävel ut i buschen och till älsklingen <3 myst och pyst och tiden gick allt för fort! var ju tvungen att åka hem så tidigt nu, eftersom jag har yogaläxa kvar :( känns som på tiden att börja med den nu då....

kan ju säga suuuuckers till de jävla företag som börjar terra några i kommitén att vi ska använda dom, men icke sa nicke de ska vi inte så bara för dom att lägga ner :) de här sköter ju vi ;)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback