världens pissdag..

jadu, har inte sovit så mkt inatt tyvärr :( men så kan de gå ibland :) får sova ut lite mer idag helt enkelt!

idag i skolan har de varit soft, men de dåliga med dan är att jag och mike firar 5 månader och jag är så begravd i läxor att jag inte kan ses idag eller åka och jobba, fick sms om de idag. allt på en gång :P typiskt mig!

nu har jag gjort de mesta av läxorna. På torsdag är 3 inlämningar och 1 prov. ska plugga till provet snart och är klar med nästan alla inlämningar, 2 stycken av 3 får man säga är ok :) ska göra mer imorgon kväll :)

wish me luck!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback