vart är alla gentlemen?

jadu, är dom en utdöende art kanske? de verkar fan så! men än finns de hopp!

inte nog med att jag har lyckats norpa åt mig en, så sorry ladies en mindre till er ;), så mötte jag på en idag. eller om han var en gentlemen rätt igenom vet inte jag, eftersom de var en total främling.
Jag var på vem från jobbet till bussen och de var jag och en kille som skulle hoppa på tvåan när den kom in. han stod t o m närmare bussdörrarna än jag när bussen stannade och ändå så vinkade han åt mig och sa åt mig att kliva på först :) en sån där liten som gör så mkt :) så än finns de hopp!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback