Vet du känslan?

.. av att älska någon så mycket att du inte kan leva utan dom?

om inte de där var smörigt blire värre ;) haha. nädå de kommer inte bli så hemskt, men hatar du smörigt sluta läs ;) jag har själv varit de som skulle tyckt detta var smörigt en gång i tiden, men inte nu. man kanske måste ha kännt den där känslan någon gång i livet för att förstå till 100%? hur som helst så är ni varnade, haha :)

det är den bästa känslan i världen! som någon nån gång sagt, kärlek är de bästa och de värsta i livet, och de måste man hålla med om :) bättre kan man nog inte uttrycka de :) när man har kärlek är de det bästa som finns! men när de försvinner eller du inte har de är de det värsta som finns :/ så vem som nu sa de, klockrent!

jag fick då vänta i 17½ år, men jag kan ju lungt säga att de var värt väntan :) hihi. envis som få var jag på att hitta drömprinsen, och sen en dag gör jag de :) jag skattar mig lycklig som hade turen att bli hittad av kärleken, då jag tror att den bara kommer när man slutar leta :)


äntligen har jag några nya bilder! hihi (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback