You've got to love it!

Jadu, man bara måste älska de, mitt liv alltså, om du inte förstod de ;) Jag har alldeles snart allt man kan önska sig! precis allt! okej, enligt mig kanske ngt extra kilo, haha men de dansar man bort på en dag om man vill ;) men vi vet ju alla att jag är en godisråtta och inget jag tänker ändra :) det finns INGET dåligt med kurvor ;) de ska man ju faktiskt ha, men dom ska ju såklart sitta rätt också. tyvärr har ju alla inte den turen. hihi ^^

Jag har världens bästa vänner, Jag har väldens bästa pojkvän, och då menar jag DEN bästa! Jag får dansa varje dag och jag är sååå glad att jag inte har svårt för mig i skolan :) då vet jag inte vad jag skulle göra^^  fan vad jobbigt och ärligt inte fatta någo. kan ju inte säga hur de känns, men man kan ju tänka sig....

Och nu närmar sig sommar, får spendera alla hjärtans dag med min älskling, 6 månader med älsklingen snart också! och mååååånga mer ska de bli :)


bjussar på en bild på mikes tårta, kommer inte ihåg om jag gjort de, och gud vad jag saknar honom nu :( snart ett dygn sen vi sågs! (A) hihi.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback