Brämmen :)

Nu har jag och mike precis kommit hem från en dag ute i brämmen :) Har solat alldels för mycket och har såklart bränt mig lite i ansiktet och bröstkorgen, men de är ett framsteg för mig, som är världens amatörsolare! just nu är jag ganska röd, men om några dagar så har de blivit brunt, tack och lov!

Mitt trogna sällskap under dagen blev min bok jag läser, STAR av Pamela Andersson, jag tycker den är så sjukt bra att jag knappt kan lägga ner den och har läst 1/4 av boken idag (A) Så nu är jag snart klart och då blir de boken djävulen bör prada!




idag invigde jag min nya bikini från New Yorker! :) Rosa bikini, rosa bok och rosa naglar, se chic!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback