Dubbel överraskning! :)

igår blev det twice the fun när jag kom hem från jobbet :) Jag smet nämligen iväg igår och köpte biljetter till Ice Age 3, til idag. Mike har velat se den så gärna, så då tänkte jag bjuda honom på den, som en överraskning och glad blev han! Som en liten unge, min mike ;) Till min förvåning hade han också tänkt överraska mig med Mcdonalds, som stod på bordet när jag kom hem, muums! Han hade även fixar det rosa coca-cola glaset som var förra veckan som jag missade (A)
De är småsakerna som räknas! 

Så just nu är jag på jobbet, och tröttheten håller i sig. Jag kom knappt upp ur sängen imorse och de är ett under att jag fick i linserna i mina trötta ögon. Men det gick och nu vill jag hem!

Har massa småsaker att göra, men hann med lite igår tack och lov :) Jag hittade bland annat mitt presentkort på Gamla gefle spa, som jag ska på behandling hos den 16:e och göra sun tropic kroppsbehandling, härligt! Efter det tog jag och Mike oss i kragen och bar ner lite grejer i förrådet, så nu kan vi snart fixa hallen. Kommer bli riktigt coolt, eftersom vi har köpt en jätteläcker schablon att ha på väggen.

Ikväll är de So you think you can dance och innan de bio och mat, så jag hoppas jag att klämma in lite annat från min to-do-list idag också.

Blev ett försök att kolla på Ice Age 2  igår, men var för trötta. Och jag tycker så synd om han med nöten! han är ju för sööt!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback