Fullspäckad vecka att se fram emot!

Jag har verkligen en hel vecka full med roliga saker nästa vecka! Även lite sega saker, som jobb, men de blir full speed hela veckan igenom!

Måndag
Shopping i Uppsala & Täby
Britney spears Konsert i Globen (Veckan höjdpunkt, lätt!)

Tisdag
Lite öppet här, inget jobb i allafall och hoppas på shopping & fika med Sara :)

Onsdag
Jobb
Umgås med Vanessa framåt kvällen. Mysig fika och kanske en utesevering?

Torsdag
Jobb
Sun Tropic behandling på Gamla Gefle Spa kl 16.00

Fredag
Jobb
Mys med Älskling hemma :)

Lördag
Bröllop i Sundborn, med Mike och hela min tjocka släkt!
Övernattning

Söndag
Hemfärd
Kanske en tripp förbi Lager 157


Äntligen får jag använda min underat vackra klänning från VILA igen :) matchar nog med bara ben och snygga pumps, eftersom jag gått på spa 2 dagar innan, speciellt för de här.

Håret vet jag inte vad jag ska göra med :S Några förslag?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback