Hot or Not?



1.High heels
Finns det något snyggare än riktigt höga klackar? Mina favoriter ligger ju på 13,5cm och man får ju gudomliga ben! Och man känner sig supersnygg. Det är verkligen en egoboost! Se dock till att du kan gå i dom ordentligt innan man ger sig ut i ett par klackar. Om man inte kan gå i dom är det både oattraktivt och farligt.



2. Mascara
Mascara is the shiet! Finns de något bättre? Jag tycker de är sjukt kul att sminka mig, och jag önskar att man hade såna där fina, långa, svarta och fylliga ögonfransar, men tyvärr så har man ju precis tvärtom. Men, med mina två mascaror får jag precis de där jag vill åt och ögonen öppnas och man känner sig direkt supersnygg! Jag kan rekommendera Wet n' Wilds mascara, den är superbra och superbillig! finns att köpa inne på passions i Souk gallerian i Sthlm eller på deras hemsida.



1. Svensk sommar
Nu märks det väl ganska bra att de är svensk sommar? Värdet har varit piss i snart 4 veckor i streck. 4 veckor av kallt, mulet och regn så det räcker. När kommer sommaren? Men oj, 2/3 har ju redan varit..... jag hatar regn!

2.  Brunkräm som foundation
Jag känner att de inte rikigt är så snyggt, sen har vi ju alla olika smak. I ansiktet ska man ha en riktig foundation och om man vill vara lite brunare kan man slänga på brunpuder och få en mycket finare och mer naturlig look. Brunkräm känns så tjockt och tungt och onaturligt. Natural is the way to go!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback