I know you want me (8)

God morgon! :) Just nu sitter jag på jobbet och har kikat runt lite på nätet efter snygga frisyrer och tips på sotade ögon som jag kan prova ikväll. Hittar dock inte så mycket. Tänkte bara prova mig fram lite själv med någon uppsatt frisyr (för en gångs skull) och egna sotade ögon alá Jessica, med lite lila för att framhäva mina gröna ögon. Allt såklart inspirerat av Lauren Conrad (A)

Ikväll blir det utgång på suncity med Mike :) Så tänkte köra en riktig Laruen kväll med mina nya skor, svart klänning, massa smycken och Lauren frisyr ;) Sen sminkningen den blir bara min.

Längtar efter att inviga skorna ikväll, alltid spännande! Sen lär jag ju hitta en outfit till nästa vecka också. Kanske visar lite alternativ här på bloggen och så får ni vara min hjälp ? 

Kommer bilder lite senare på vad som var i mitt paket igår och ska ta massa bilder ikväll, nu ska jag verkligen göra mitt bästa!

Och självklart kommer de pumpas rap das armas och i know you want me med pitbull tills Mike spyr ;)

 



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback