(inte så) god morgon

Usch och bajs för att vakna med huvudvärk. :/ Tyvärr så har jag gjort de, eftersom jag tvingat mig själv att sova länge. Mitt huvve strejkar idag, då jag går upp 07:30 nu när jag jobbar. Hoppas mina alvedon kickar i snart så jag kan dra med Mike ner på stan och en glass kanske? man måste ju nästa fira att regnet inte är här idag.

Kl är strax 11 nu och jag kan aldrig väcka Mike innan 12, så jag funderar på att ta mig en dusch, smörja in mig ordentligt, klä på mig, kila ner på stan och köpa lite färskt bröd och överraska med en riktig härlig mysfrukost?

Ikväll kommer Annabelle till oss och ska sova över :) Dom skulle bara våga väcka mig imorn vid halv 8 som de var förra gången typ xD Jag behöver vara utvilad på måndag och jag är så hype att jag bara vill ha måndag, NUUU!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback