It's Britney, bitch! ;)

Då var man färdig :) Jag har varit uppe sen 7! Kunde såklart inte sova, eftersom jag vill så gärna att klockan ska bli 19:00 (A) Har man väntat 5 år, då är de sista timmarna drygast.

Jag har idag redan hunnit med att äta frukost, duscha, fixa håret, sminka mig och nu ska jag alldeles strax klä på mig. Kan tyvärr inte bjuda på någon dagens outfit, eftersom vi endast har spegel i sovrummet at the moment och Mike sover för fulla muggar ;)

Om ca 30 minuter kommer mamma och hämtar mig och så bär de av!

Jag tänkte, eftersom jag inte kan bjuda på bild, kan jag förklara vad jag ska ha. Idag har jag på mig ett par svarta diesel jeans, gult linne, marinblåjacka med guldknappar och en marinblå/vit scarf med guldberlocker!


XOXO

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback