Jag älskar att överraska Mike!

Nästan de roligaste som finns är väl att överraska andra? eller t o m att handla åt andra,  och ge bort presenter. I LOVE IT! Kanske för att alla shopping är rolig, men till andra är de nästan roligare och till Mike är de superkul! Är de bara jag som är så, eller finns de någon mer som älskar att handla åt andra?

Nyss var jag ut och köpte lite smått och gott och kände att jag ville överraska Mike med något när han kommer hem, och jag tycker jag lyckades ganska bra :) Köpte bland annat badskum, som vi letat efter hur länge som helst till våra mysiga badkvällar. Sen köpte jag en jättefin nyckelring och en i love you grej som jag satte på badskummet.



Jag skrev även en liten kärlekshälsning på ett papper i form av ett hjärta med nyckelringen på, och även en pussmun gjord med mitt make-up store läppglans.

Jag tycker det är oerhört viktigt att man aldrig glömmer bort att säga jag älskar dig till den du älskar. Alla behöver vi höra dom orden och är dom inte underbara att få höra? Man ska ju dock vara mycket noga med ordet älskar, som är väldigt betydelesefullt och inte bör sägas till alla :)




kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig!



Du var rikigt snygg på bilden jessica, vilken tur att jag har en så snygg bästis som du ;)(Y)

2009-07-01 @ 19:14:21
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback