Jag tror att jag är beronde..

av smoothies!

Finns de något bättre sett att starta dagen på, än med en smoothie? Helt perfekt till frulle och alldeles perfekt för mig som ofta tränar direkt på morgonen eller i allafall någon gång under dagen. Att dom är supergoda är ju bara ett plus! sen är den ju även supernyttig, och de tackar man ju inte nej till.

Dagen började med att jag och mike drog oss i soffan, till halv 10, ja vi blev väckta kl 8 av Annabelle och vi var dödströtta! Till frukost blev de smoothies och melon, mums! Och nu är man rätt så pigg och glad, en riktig vitaminboost på morgonen gör susen!

Smoothie tips! (min blev så god idag att ni måste prova!)
Apelsinjuice
Melon
Jordgubbar
Mango
Ananas



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback