men där var ju globen :O

Stockholm måste ju vara den sämsta staden i Sverige, gällande vägskyltar. Efter att ha snurrat i stan en timme ringde jag amanda för att få reda på vart fan globen låg!

När vi väl är framme så kommer vi till en rondell där skylten visar Globen - Rakt fram,

Mamma: Ja, men då kör vi rakt fram då.
(jag vänder mig om och kollar runt)
Jag: Men där är ju Globen!

då var globen bakom oss!  Varför stog de då raktfram i rondellen, när de var höger och sen höger direkt igen ?
Måste varit riktigt fulla när de satte upp de där!

men nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa mig, för sedan ska jag möta Sara på Wayne´s :)


blev mycket mycket shopping igår! Ikväll bjuder jag på bilder på allt! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback