Mysfrukost :)

Igår blev en riktig myskväll för mig och Mike :) Vi kollade på the international, som jag sov igenom eftersom jag var så himla trött! Vi hade varit igång exakt hela dagen och jag var dödstrött! VI dukade upp med lite mackor först och sedan blev de ostbågar och chips och coca cola såklart ;)

Idag blir de en riktig mysfrukost. Som vanligt är jag uppe före Mike, så jag passar på att blogga, kolla facebook, mailen osv. Kanske skickar på tv en liten stund innan jag börjar göra iordning frukost, så han inte får dampa att kl är för lite när jag väcker honom.



update: Nu känner jag att klockan har blivit tillräckligt mycket och har precis plockat fram frukost och allt åt smoothies. Idag blir de med vattenmelon! Kan ju inte bli annat än gott!


kommentarer
Postat av: Anonym

Swoppers.se - Byt dina kläder mot andra - helt gratis!

2009-07-27 @ 01:20:06

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback