Utgång

Igår lyckades jag med det omöjliga, jag fick helt perfekta ögonfransar, på BÅDA ögonen! Det är inte de lättaste det eller, men med min superdupermacara och lite tålamod blev dom perfekt! Fick till hela sminkningen jättebra igår överlag :)

Igår kväll började med att vi svängde förbi Tant grön, där vi träffades av en mycket glad Gabriel, var inte igår man såg honom! Lillpojken har blivit 18! haha. Mötte även Erika, som jobbade. Lyckosten! Vill också ha ett sånt där jobb. Ge mig ett? Vi satte oss iaf en stund med Amanda, Sanya och deras kompisar en snabbis, men jag frös så mycket och vi ville in på slick innan massan kom! Fast den var ju redan där. Och fyfan vad folk det var där igår.

Vi dansade lite, baren gick inte att komma fram till och kl kvart i 2 begav vi oss hemåt. Nu är iaf skorna invigda och skavsåren på plats! Men snygg är dom! Vill man vara fin får man lida pin.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback