skippa snacket..

Välkommen till Gävle, där alla dina hemligheter är nyheter, och allt du inte vet om dig själv vet alla andra.

Jag har fått höra att mina goda nyheter tyvärr har kommit ut, vilket känns tråkigt men så är det ju här i Gävle, som sagt. Finns inget man kan göra åt läget, så därför tänker jag förklara för att det inte ska uppstå missförstånd.

Ja, jag ska vara med i Slitz. Detta kan vara på många olika sett och jag ska vara med i en tävling som heter nya talanger. Slitz fick mina bilder, dom gillade dom och erbjöd mig en plats i tävlingen. Den som vinner får göra en proffesionell fotograferingen och ha ett riktigt uppslag i tidningen.

Nu är det klart och ni vet precis hur läget är. Jag är mycket stolt och glad över det här och de är inget jag vill hålla hemligt, jag ville bara ha en chans att berätta för mina nära vänner innan resten fick reda på det. 


kommentarer
Postat av: Anonym

En ny sida där man samlar ihop till gratis mat!

Enkelt och inte som de andra skitsidorna!

Klicka på nedanstående länk NU:



http://www.free-food.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=5095

2009-07-28 @ 01:34:12
Postat av: MATILDA

ooh, fan va kul!!:)

2009-08-05 @ 02:32:50
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback