Smoothies

Nu har jag och Mike invigt vår nya magic bullet :) Vi har gjort smoothies! Och alla som känner mig vet att jag är tokig i smoothies, det är ju så fruktansvärt gott.

Mike blev jätteglad för mitt lilla mys och tog mig därför till Willys och köpta Ben & Jerrys & Marabou! Har jag en underbar pojkvän eller vad? ;)

Jag älskar att gå ut och gå med Mike :) Jag verkligen älskar att jag kan prata med min kille om allt! Det är så himla underbart att gå och prata och hålla handen.


min och mikes smoothie :) Min med rosa kant med yoghurt och mike med blå kant med Apelsinjuice :)
Utöver det använde vi Smoothiemix med Ananas, mango och jordgubbar.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback