Sommarkväll med Alice & Markus Fagervall

Ikväll blir de ner och kolla på Alice & Markus Fagervall, dock inte vidare på krogen sen, eftersom jag ska jobba imorgon. Behöver man pengar så är de ju bara jobba och se glad ut! Speciellt eftersom jag hittade ett par skor på rean idag (A) Som jag verkligen, verkligen vill ha! Så ikväll ska jag prova dom, se vad Mike tycker och om jag har tur köpa dom. Om jag ens har pengar till de ;) Får ju inte lön förens i Augusti & September...

Jag tycker Sommarkvällarna är ett jättebra koncept och helt klart de roligaste nu i sommar, eftersom de tagit bort cityfesten. VIlket var dumt gjort måste jag säga.

Nu ska jag strax hem och käka med Mike :) Undrar vad de blir för gott? Igår blev de Bacon i matlagningsgrädde och gud vad gott de var! Jag verkligen älskar den rätten. Och jag kan göra den ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback